Talous + hyvinvointivalmennus = elämänhallintavalmennus?

Elämänhallintavalmentaja?

Kysyin Instagramissa storyssä tänään voisiko ajatella yhdistävänsä hyvinvointivalmentajan ja talousasioiden ohjauksen yhdeksi ja toimia vaikka elämänhallintavalmentajana (Tallennettu nämä myös Minä-storyyn). Nyt kohta kahden pienen lapsen kanssa ei ole aika laittaa yritystä käyntiin, mutta 9/10 mielestä minun kannattaa jättää ajatus muhimaan.

Olen aika ajoin miettinyt, että hyvinvointivalmentajana toimiminen voisi olla mielekästä. Siinä yhdistyy monta elementtiä, jotka ovat omassa työelämässä työarke kuten elintavat, terveys, työhyvinvointi, voimavaranäkökulma ja niin edelleen. Tämä työ kuitenkin jättää yhden intohimoni pois, nimittäin numerot.

Talousasiat ovat yksi suuria stressitekijöitä eri elämänvaiheissa ja jos katsoo tilastoja ylivelkaantuneiden talouķsien määrästä, tämä osa-alue kaipaisi myös coachausta.

Minua on pyydetty mukaan muutamaankin verkosto-/suoramarkkinointi ketjuun/brandiin, mutta olen aina sanonut, että jos alan yrittäjäksi, alan toteuttamaan jotain ihan omaa ja omista intohimoista nousevia teemoja.

Elämänhallintavalmentaja.. miksi ei?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Edullista arkiruokaa- sarja: Mansikkamehu mansikan kannoista

200 eurolla terveellistä kotiruokaa kuukausi kolmelle

Usean tilin taktiikalla